Ştim că odată ce ai lansat o comandă pe site-ul nostru, abia aştepţi să intri în posesia coletului cu produse 🙂
Depunem toate eforturile ca acest lucru să se petreacă în siguranţă şi cât mai repede posibil. De aceea avem nevoie şi de ajutorul tău, şi anume, te rugăm să completezi cu atenţie datele solicitate la finalizarea comenzii online.
Vei vedea că există mai multe variante ca produsele comandate sa ajungă la tine. Pentru simplificarea întregului proces de comandă şi livrare, costurile implicate sunt afişate de îndată ce indici din ce oraş comanzi şi pentru care variantă de livrare optezi. Coletul tău poate fi însa limitat la o anumită modalitate de transport în funcţie de greutatea, mărimea sau destinația acestuia.
Facem tot posibilul ca expedierea noastră să aibe loc în 48 ore de la primirea comenzii (pentru produsele existente în stoc). Pentru produsele cu status de “Precomandă”, ne asigurăm că se va ține mereu cont de perioada de fabricație/confecționare, menționată la fiecare produs în parte. Însă, chiar și cu toate eforturile noastre multiplicate la maxim, va fi posibil să mai existe întârzieri în perioadele foarte aglomerate (în special de Sărbători). Pentru acest aspect, îți mulțumim, anticipat, pentru răbdare.
Coletul va fi asamblat si expediat de îndată ce ne-am asigurat că:
Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii şi a costului total (valoarea produselor şi costul transportului). De asemenea te vom informa prin e-mail sau telefon dacă unul din produsele comandate nu se află pe stoc şi care este estimarea de timp pentru livrarea acestuia (dacă acesta va fi disponibil în viitor).
Produsele pot fi livrate pe întreg teritoriul României.
Toate serviciile de curierat sunt disponibile de luni până vineri. Comenzile plasate în week-end vor fi prelucrate în cursul zilei de luni.
Dacă nu există nicio persoană care poate recepţiona comanda la adresa indicată, companiile expeditoare vor lăsa o înştiinţare referitoare la modalitatea de a intra în posesia coletului. SclipireAngelică.ro nu îşi asumă responsabilitatea în cazul în care această înştiinţare nu este lăsată. Vă rugăm însă să ne comunicaţi prin e-mail sau telefon orice problemă legată de livrare şi vom face tot posibilul pentru urgentarea si soluţionarea acesteia.